ÚJDONSÁG!Próbáld ki az új Calbena csokoládéjainkat!

Vásárlási feltételek

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A webshop működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

Az alábbi feltételek pontosan tárgyalják a kereskedő (szállító, szolgáltató) és a megrendelő (vásárló) jogait és kötelességeit. Az eladó fél a Beneo, s. r. o., a www.csokolade-szokokut.hu online áruház üzemeltetője, Cégj.szám: 45 414 742, Adószám: 2022976219. Hlavná 292, 925 92 Topolnica, Szlovákia. Mindennemű információt a cégről a „Kapcsolat” szekcióban talál.

A megrendelő nem forgalmazhatja a megrendelt termékeket tovább a kereskedő beleegyezése nélkül.

Jelen Ászf hatálya Szolgáltató weblapján (http://www.csokolade-szokokut.hu/) és aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki. Jelen Ászf folyamatosan elérhető és letölthető a következő weboldalról: http://www.csokolade-szokokut.hu/informaciok/uzleti-feltetelek/

 

1. Szolgáltató adatai:

Név: csokolade-szokokut.hu
Cégnév: Beneo, s.r.o.
Cím: Hlavná 292, 925 92 Topolnica, Szlovákia
Székhely: Hlavná 292, 925 92 Topolnica, Szlovákia
Telefon: (1) 550 7649
E-mail: [email protected]
Kapcsolattartó: Bergendi Richard

Adószám: 2022976219
Számlavezető bank: Citibank Europe plc Magyarországi Fióktelepe
Számlaszám: HU47108000076000000015107006


Cégjegyzékszám / váll. ig. szám: 45 414 742
Cégbíróság / okmányiroda: Krajský súd Trnava (Nagyszombati járási bíróság)

Cégnyilvántartási szám: 45 414 742
A szerződés nyelve: magyar

2. Alapvető rendelkezések:

  • 2.1.       A jelen Feltételekben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Feltételek értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény („Ptk.”) vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
  • 2.2.       A jelen Feltételek 2012. november 15. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Feltételeket. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a weboldalakon közzéteszi. Felhasználók a weboldalak használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.
  • 2.3.        Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett webshop weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a webshopnak, a Feltételekben foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a webshop tartalmának megtekintésére.
  • 2.4.       Szolgáltató fenntart magának minden jogot a webshop weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a webshopon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

3. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

  • 3.1.        A termékekre vonatkozóan Minden ár, beleértve az akciós árakat is érvényes a visszavonásig, vagy a raktárkészlet kimerüléséig. Ha már megrendelte a terméket, az ár a vásárló számára érvényben marad. A megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!
  • 3.2.        A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenítet meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.
  • 3.3.        Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akció időtartamáról.
  • 3.4.        A weboldalon végleges vásárlókat szolgálunk ki. Nagykereskedelemmel szintén foglalkozunk, ha szeretne velünk együttműködni, lépjen velünk kapcsolatba az alábbi e-mailen: [email protected]

4. Rendelés menete

Regisztráljon a vásárláskor:

A regisztráció nem kötelező, de sokban segít, pl . a következő vásárláskor nem kell újra beírni az elérhetőségi adatokat.
Ha Ön már regisztrált, a felhasználó nevén és a jelszaván keresztul tud bejelentkezni. Ezeket e-mailben elküldjük önnek a regisztráció után.

Keresse meg az árut, amit meg szeretne vásárolni:
- Az árut megkeresheti úgy, hogy beírja az áru nevét a keresőmezőbe a jobb felső sarokban "árukereső".
- Kattintson a kategóriára, pl. Háztartási szökőkutak, itt kiválaszthatja a kívánt terméket (bármilyen játék autó).

A kijelölt termék kosárba helyezése:
Kattintson a kosár ikonra, így egyszerűen a kosárba helyezi a terméket. Ön tovább kereshet a termékek közt, a kiválasztott áru a kosárban marad.

Ha befejezte a keresést, és szeretné elküldeni a megrendelést, kattintson a kosár ikonra a jobb felső sarokban. A kosár mutatja önnek, hány darab árut tett bele. A kosárban meg tudja változtatni az egyes áruk mennyiségét, valamint ki is tudja törölni őket belőle.

Ha a megrendelés kész, az alábbiak szerint folytassa a megrendelési folyamatot:
- Válassza ki a fizetési módot majd adja meg a szállítás módját.
- Ha rendelkezik ön diszkont kóddal, írja be a meghatározott mezőbe a kupon kódját.
- Ha Ön rendszeres vásárló, elég bejelentkezni, hogy a vásárlás teljes legyen. Ha ön egy új ügyfél, kérjük töltse ki az elérhetőségi adatait.
- Meg kell jelölni, hogy egyetért az üzleti feltételeinkkel. Ezután kattintson a Megrendelésre.
- A rendszer rákérdez, hogy tényleg meg e szeretné rendelni a kiválsztott árucikkeket. Kattintson az OK gombra.
 

Egyéb rendelési lehetőségek:

Természetesen a megrendelését fogadjuk:

- Telefonon, ezen a számon: (1) 550 7649
- E-mail-en: [email protected]
 
Gondban van a rendeléssel?

Ne habozzon és hívjon fel minket a következő telefonszámon: (1) 550 7649, vagy írjon e-mailt az alábbi címre: [email protected]

 

5. A megrendelések feldolgozása és teljesítés

  • 5.1.        A 13.00 óráig beérkező rendeléseket még aznap, de legkésőbb másnap feldolgozzuk.
  • 5.2.      Minden terméknek adott a kiszállítási ideje, általában 2 munkanap. Habár a rendelhető termékek 100 százaléka raktáron van, megeshet, hogy ezt az időt túllépjük. Abban az esetben azonnal kapcsolatba lépünk Önnel és megbeszéljük a további lépéseket.
  • 5.3.        Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni, vagy csere-lehetőséget felajánlani. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.
  • 5.4.        Ha Szolgáltató a szerződésben meghatározott módon helyettesítő termékkel teljesített, a 6. pont szerinti elállási jog gyakorlása folytán a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek Szolgáltatót terhelik. A költségek viseléséről, valamint a megfelelően helyettesítő termékkel, illetve szolgáltatással történő teljesítésről Szolgáltató egyértelműen és pontosan köteles Felhasználót tájékoztatni.
  • 5.5.         Amint a csomagot feladtuk, informáljuk Önt e-mailben, ha a csomag számát szeretné tudni, azt is elküldjük Önnek. A kiszállításra másnap kerül sor, így általában megrendeléstől számított 24 órán belül Ön kézhez kapja a megrendelt árut.

5.6. Fizetési feltételek

  • 5.6.1.   Fizetés utánvéttel – a leggyakoribb fizetési mód. A futárnak, a csomag átvételekor kell kifizetni a pénzt a megrendelt termékek után.
  • 5.6.2.   Banki utalás – amint rendelését megkaptuk, és Ön a banki utalás fizetési módot választotta, elküldjük Önnek a bankszámla számot és azonosítót. Amint a számlánkra írják a megrendelt áru ellenértéket, mi elküldjük Önnek a megrendelt terméket és értesítjük, mikor szállítjuk ki.
  • 5.6.3.   A kedvezmények és kuponok felhasználása: Minden kedvezményt vagy kupont csak egyszer lehet felhasználni, kivéve, ha kimondottan másképp van rajta feltüntetve. Abban az esetben, ha többször szeretné felhasználni egyazon kupont, akkor az eladónak jogában áll megtagadni a kedvezmény elismerését. Amennyiben az ajándékkupon értéke nagyobb, mint a megrendelésé, akkor a különbség nem vihető át a következő megrendelésre és utólag nem utalható vissza.

6. Elállás joga

  • 6.1. A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Felhasználó három hónap elteltéig gyakorolni az elállási jogát.
  • 6.2. Az elállási jog gyakorlása esetén a Felhasználót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.
  • 6.3.Nem illeti meg az elállási jog Felhasználót olyan termék esetén, mely Felhasználó személyéhez kötött (mint pl a higiéniai termékek), Felhasználó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő.
  • 6.4. A távollevők között kötött szerződéstől való elállás nem lehetséges, ha a termékből részben fogyasztva volt, illetve ha a termék jellege ezt kizárja, főleg higiéniai okok miatt. Abban az esetben, ha a termék hiányos, sérült vagy láthatóan használt állapotban lett visszajuttatva, az eladó a kár megtérítését igényelheti.
  • 6.5. Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabály értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti a termék vételárát a Felhasználó részére.
  • 6.6. Amennyiben a Felhasználó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el Szolgáltató. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Felhasználó Szolgáltató részére.
  • 6.7. Felhasználónak kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Felhasználót terheli! A termék visszaérkezését követő harminc napon belül a Felhasználó által megadott bankszámlaszámra visszatéríti Szolgáltató a termék vételárát.
  • 6.8. A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet hatályos állapotban itt érhető el.
  • 6.9. Felhasználó egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Feltételekben található elérhetőségeken.

7. A vásárlástó való 24 órás elállás joga

A vevő jogosult a megrendelést követően 24 órán belül a vásárlástól elállni. Ezt az igényét jelezheti e-mailen vagy telefonon a gyermekautok.hu ügyfélszolgálatán. Elég megadni a rendelés számát és egy elérhetőséget. Ebben az esetben a vevőt semmilyen költségviselés nem terheli.

8. Jótállás

A szavatossági igény vásárlói benyújtásának határideje 2003. július 1-jétől két évre nőtt. A szavatosság az áru, szolgáltatás rendeltetésszerű használatára meghatározott ideig való jótállás. A kereskedő felel az áru minden hibájáért, amit a vásárló átvételkor vagy a használat során fedez fel. Nem érvényes a figyelmetlen használattal, vagy más mechanikus úton a vásárlónál keletkezett hibára. Reklamációt e-mailben vagy levélben fogadunk el. Ha a reklamáció jogos, a vásárló igényelheti a reklamációval kapcsolatos kiadásai megtérítését. Keresse ügyfélszolgálatunkat. A „Kapcsolat” menüpontban megtalálja a megfelelő információkat. Munkatársunk elmondja a teendőket. A reklamáció folyamatáról és eredményéről e-mailben informáljuk a kedves vásárlót. A reklamációhoz szükséges, hogy azt írásban is megtegye. Le kell írnia a hibát, valamint fel kell tudnia mutatni a számlát. A törvény vélelem miatt az első hat hónapban a kereskedő köteles bizonyítani, és a szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos valamennyi költséget viselni - így a szakvélemény beszerzési költségét is. Hat hónap leteltével a bizonyítási teher megfordul és a továbbiakban nem a kereskedőnek kell a hiba keletkezési körülményeit bizonyítania, és ennek a bizonyításnak a keretében az esetlegesen szükséges szakvéleményt beszereznie, hanem - a Rendelet vonatkozó rendelkezései értelmében - a fogyasztó közvetlenül fordulhat a Hatósághoz. Ez esetben a fogyasztónak tudnia kell azt, hogy egyrészről a vizsgálat költségeit neki kell megelőlegeznie és az csak abban az esetben jár vissza neki, ha a kifogása alaposnak minősült. A vizsgálati díjat - mivel ez esetben az a szavatossági igény teljesítésével kapcsolatban felmerült költségnek minősül - a kereskedő köteles visszatéríteni, de a visszatérítési kötelezettséget a Hatóság nem állapíthatja meg, csak a bíróság. A jogérvényesítés elévülési ideje:

a/ a tartós használatra rendelt termékeknél a szavatosság elévülése három év letelte után következik be. b/ nem tartós cikkeknél hat hónap után évül el a szavatossági igény. Azaz ezen idő alatt élhet jogaival a fogyasztó. Azoknál a termékeknél, amelyeknél egy év a jótállási idő, további két esztendeig, azoknál pedig, amelyeknél két év a jótállás időtartama, további egy évig érvényesíthető a szavatosság.

 

9. Vegyes Rendelkezések

  • 9.1.        Ha a jelen Feltételek bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.
  • 9.2.        Amennyiben Szolgáltató a Feltételek alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Feltételek valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.
  • 9.3.        Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Felhasználó és a Szolgáltató a jelen Feltételek hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra a Nagyszombati járási bíróság (Krajský súd Trnava) hivatott. Az esetleges bírosági perek a szlovák jogrendszer alapján lesznek rendezve a szlovák bíróságok hatáskörében.

Panaszkezelés rendje

  • 10.1.     Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.
  • 10.2.     Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. 
  • 10.3.     Az írásbeli panaszt az webáruházunk 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

Adatvédelem

Webáruházunk adatkezelési tájékoztatója itt érhető el: http://www.csokolade-szokokut.hu/informaciok/adatvedelmi-nyilatkozat/

 

 

Topolnica, Szlovákia, 14.2.2014

© 2010 – 2023 Beneo, s.r.o.