ÚJDONSÁG!Próbáld ki az új Calbena csokoládéjainkat!

Reklamáció

A terméket, melyet szeretne reklamálni, kérjük tisztán, sértetlen állaptban az eredeti dobozában küldje vissza alábbi címünkre:

Beneo, s.r.o.

Hlavna 292

925 92 Topolnica

Szlovákia

 

A termékhez kérjük csatoljon egy űrlapot, melyben tüntesse fel:

Az űrlapra kérem tüntesse fel:

1. a reklamáció okát

2. a reklamált termék megnevezését, színét, méretét

3. a reklamáció kívánt elintézési módját:

 

Amennyiben a termékkel nincs megelégedve, kérjük lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal és a terméket küldje vissza az itt megadott címre. Az elállási feltételek alapján visszafizetjük a termék vételárát.


Ritka esetben megtörténhet, hogy rendeléséből ill. küldeményéből hiányzik valamelyik termék esetleg hibás terméket csomagoltunk be. Ez esetben kérjük lépjen kontaktusba velünk.


Reklamációs rend

Általános rendeletek

Ez a reklamációs rend a Beneo, s.r.o. székhely: Hlavná 292, 925 92 Topolnica, Slovenská republika, IČO: 45414742, DIČ: SK2022976219 a  Okresný súd Trnava, szakasz: Kft, betétszám. : 25111/T Kereskedelmi jegyzékében feltüntetett (tovább csak „eladó”) eljárását vázolja fel, valamint a vásárló által érvényesített jogokat az eladó felelősségéből adódóan hibás termék vásárlása esetén a www.csokolade-szokokut.hu weboldalról, valamint az eladó és a vásárló jogait és a kötelességeit (az eladó és a vásárló tovább csak „szerződéses felek”).

A vásárló eljárását, aki fogysztónak számít a 40/1964 Polgári Törvénykönyv § 52 paragrafus 3. bekezdése alapján, aki jogait gyakorolja az eladó (csokolade-szokokut.hu) felelősségéből eredő hibás terméknél a 40/1964 Polgári Törvénykönyv  § 619 - § 627 a későbbi 250/2007 Fogyasztóvédelmi törvény és a 372/1990 jogsértésről szóló Szlovák Nemzeti Tanács törvénye foglalja magába.

A vásárló eljárását, aki nem fogasztó a 40/1964 Polgári Törvénykönyv § 52 paragrafus 3. bekezdése alapján, aki jogait gyakorolja az eladó (csokolade-szokokut.hu) felelősségéből eredő hibás terméknél, valamint a szerződéses felek jogait és kötelességeit a 513/1991 Kereskedelmi Törvénykönv § 422 - § 442 törvény foglalja magába.

A vásárló az elektronikus megrendelés elküldésével jóváhagyja, hogy tisztában van a csokolade-szokokut.hu honlapján feltüntetett reklamációs renddel és fenntartás nélkül egyetért vele. Az elektronikus megrendelés elküldésének pillanatában a reklamációs rend kötelezővé válik.

A reklamációs rend nyilvánosan elérhető a csokolade-szokokut.hu honlapján és az eladó székhelyén.

A termék ellenőrzése az átvétel után

A termék átvétele után a vásárló kötelessége megbizonyosodni arról, hogy a termék csomagolása nem sérült-e. Sérülés esetén nélkülözhetetlen a kézbesítő cég futárával jegyzőkönyvet írni a tapasztalt hibákról, amelyeket a csomag a szállítás alatt szerzett. Ha a vásárló a terméket a nyilvánvaló csomagsérülés ellenére is átveszi, az eladó nem köteles a továbbiakban az ebből adódó reklamációkat elfogadni.

A vásárlónak kötelessége a terméket felbontani felesleges halogatás nélkül a csomag átvétele után.

Abban az esetben, ha a vásárló tapasztalja a termék hiányosságát, vagy megrongálását a szállítás következtében, amely nem mutat külső károsodást, köteles a reklamációt halasztás nélkül megtenni, legkésőbb két napon belül a csomag kézbesítését követően. Más esetben a szállítás teljesnek számít rongálás és károsodás nélkül, így az ilyen fajta reklamáció nem lesz elfogadott.

A vásárló köteles az eladónak reklamálni a hibákat a csokolade-szokokut.hu weboldalról vásárolt termékekkel kapcsolatban felesleges halogatás nélkül a 513/1991-es valamint a 40/1964-es Kereskedelmi törvénykönyvben feltüntetett törvények alapján.

A termék, amely a visszaküldés/csere/reklamáció tárgya eredeti, jó állapotban lévő csomagolásban kell érkezzen, használatlanul, minden hozzátartozó darabbal. A vásárlónak kötelessége biztosítást kötni ilyen termékre. A visszaküldött/cserélt/reklamált termék sérülésének kockázata a vásárlót terheli egészen az átvétel pillanatáig.

Záró rendelkezések

Az eladó fenntartja a jogot bármikor megváltoztatni/kiegészíteni a reklamációs rendet. A reklamációs rend változásai/kiegészítései a csokolade-szokokut.hu honlapján megjelent naptól érvényesek.

 

Topolnica, 2014.2.14

Beneo, s.r.o

Copyright ©2011 Beneo, s.r.o, minden jog fenntartva.

© 2010 – 2023 Beneo, s.r.o.